Újabb infók az európai piacra kerülő új Suzuki Jimnyről
2018.07.05
Úgy néz ki, hogy a Suzuki nem hagy fel a jól bevált recepttel, a Jimny új formájában is a legegyszerűbb szerkezetű lesz, így az 1,5 literes, négyhengeres benzines szívómotor lesz az export-változatok számára az egyetlen választható lehetőség.
Az is lényeges, hogy a teljesítménye 100 lóerő, bár nem tűnik épp terepjáróba való szabványnak, mégis 130 Nm-es csúcsnyomatékát 4000-es fordulatszámon adja.
A hajtásrendszere sem komplikáltabb. Négysebességes automata és ötfokozatú manuális váltóval gyártják az új típust, az Allgrip Pro fantázianevű összkerék meghajtás pedig kapcsolható rendszerű, három üzemmóddal: hátsókerék-hajtással, valamint összkerék meghajtású hosszú, és rövid áttételű üzemmódban használható az autó.
A Jimny építési filozófiáján sem változtattak, csak a részleteken, így új a forma, erősebb a motor, átdolgozták a futóművet – minden egy kicsit jobb, de a lényeg továbbra is az egyszerűség. Ezen a téren az új Jimny sem okoz majd csalódást.
Kapcsolódó videó: