Suzuki Jimny, Jeep Wrangler Rubicon vagy Bowler Bulldog? Ki miben erős?

2019.11.08
A Suzuki Jimny hatalmas sikert aratott a japán márka számára, olyannyira, hogy a retro stílusa, a vonzó árképzés, valamint a lenyűgöző teljesítményével egyetemben olyan csomagot hoztak létre a piacon, amely annyira ellenállhatatlan, hogy az autóértékelők sem tudnak betelni vele.


Tényleg annyira jó, hogy bízhatunk-e abban, ha kiállunk egy Jeep Wrangler Rubicon , valamint egy Bowler Bulldog mellé egy nyílt megmérettetésre? Egyenlő lesz ez a küzdelem? Hát sejthetjük, hogy egyáltalán nem. Jó szórakozást nézni őket? Igen, valóban az. A Carwow által szervezett teszt inkább egy jó kis móka és játék.

Nyilvánvaló, hogy a Suzuki Jimny papíron a futottak még kategória lesz a másik két kihívóval összevetve, meglehetősen konzervatív 1,5 literes benzinmotorjával, amely mindössze 101 lóerős, valójában maximum a gyertyát tarthatja a versenytársaknak ebben a megmérettetésben.


Viszont mellette szól a kézi váltó, az üzemanyag-takarékosság, és az is, hogy sokkal könnyebb a tömege. A Jeep Wrangler Rubicon, jobban felkészült a terepjárásra, és egy 2,0 literes turbófeltöltős benzinmotor hajtja, amely 272 lóerős. Lenyűgöző adatok, de valóban még ez is gyerekjáték a Bowler Bulldoghoz képest. Papíron ugyanis nyilvánvalóan a nyertes a Bulldog lesz, a Range Rover SVR-ből ismert motorral beépítve, amely egy 5,0 literes turbós V8, 550 lóerővel.


Elég egyértelmű, igaz? Vagy mégsem? A teljesítménybeli fogyatékosság az rendben is van, és ezért a Bowler Bulldog viszi el a pálmát. De ugyanennek a versenynek az esős napján, a Bulldog számára, amely terepjáró gumikkal van felszerelve, a tapadás hiánya már meglehetősen nagy kihívást jelent. Érdemes megnézni a videót, hogy végül ki nyeri a versenyt. Senki nem csalt, ugye?



Kapcsolódó videó:




Oldalainkon HTTP sütiket használunk, a jobb működésért. További információk