Óriási sikert ért el a Suzuki Nexa hálózat Indiában
2020.08.05
Öt év alatt több mint 1,1 millió autót értékesített a Suzuki Nexa prémium-hálózat, s ezzel a harmadik legnagyobb hálózat lett Indiában.
5 évvel ezelőtt, 2015. július 23-án jelentette be a japán Suzuki, hogy új prémium kereskedőhálózatot hoz létre Indiában. Az azóta eltelt 5 év során már 370 szalon nyílt meg az ország 200 nagyvárosában.
A hálózat ez idő alatt több mint 1,1 millió autót értékesített, s ezzel a darabszámok tekintetében a Maruti-Suzuki a harmadik legnagyobb kereskedői hálózattá vált Indiában.
A Suzuki figyel arra, hogy ne legyen átfedés a Nexa és a Maruti Suzuki hálózatban megtalálható modellek között. A hagyományos hálózatban Ertiga néven ismert modellt pl. a Nexa szabadidő-autós megjelenéssel árulja XL6 néven, prémium felszereltséggel.
A Nexa kereskedői hálózatában már gyűjtik a megrendeléseket az S-Cross új generációra is, amelyet a Nexa ügyfelei az 1,3 literes turbódízel helyett 1,5-ös lágy-hibrid benzinmotorral rendelhetik.
Forrás: AutoCAR