Frissítések érkeznek a 2020 őszén debütált Suzuki Across-hoz
2022.04.20
A Suzuki 2020 őszén dobta piacra az Across PHEV-t, és most örömmel jelentették be, hogy számos technológiai és alapfelszereltség frissítésre kerül sor 2022-ben, amelyek magukban foglalják a beépített AC töltő 3 kW-ról 6 kW-ra való növelését, amely segítségével jelentősen csökkenthető lesz a töltési idő.
Például, ha 32A-es gyorstöltést használunk,
az akkumulátor töltési ideje 5,30 óráról körülbelül 2,45 órára csökken. Az alacsonyabb besorolású, 16A-s otthoni vagy nyilvános ponton keresztül történő töltés szintén 36 perccel lesz kevesebb, mivel 5 órára csökken.
A hatékonyság és a stílus további javítása érdekében az első ködlámpákat, a hátsó utastér-világítást és a csomagtérvilágítást
LED-es típusra tervezték át. A nagyobb kényelem érdekében megvilágítást adtak a felső konzol kapcsolóihoz és a tükörvezérléshez.
Ezenkívül az USB-portokat most A-típusról C-típusra frissítették, hogy biztosítsák a kompatibilitást a mobileszközök szélesebb körével.
Az Across hat különböző színben kapható – White Pearl Crystal Shine, Silver Metallic, Attitude Black Mica, Sensual Red Mica, Gray Metallic és Dark Blue Mica. A fémes vagy gyöngyházfényű színekért nem kell külön díjat fizetni.
A Plug-in Hybrid rendszer legfontosabb jellemzői
Az Across PHEV-rendszere páratlan üzemanyag-fogyasztást és egyenletes gyorsulást biztosít, mindössze 22 g/km CO₂-kibocsátással (WLTP-szabvány szerint) és nagyon hatékony, 78 kilóméteres EV-hatótávolsággal.
A hajtáslánc magját egy bivalyerős első villanymotor alkotja, amely alacsony fordulatszámon erőteljes nyomatékot ad le, és egy 2,5 literes benzinmotorral kombinálva nagyon jó gyorsulást tesz lehetővé.
A 134 kW maximális teljesítménnyel és 270 Nm nyomatékkal rendelkező első villanymotor energiáját a padló alá szerelt, 18,1 kWh (50,9 Ah) nagy kapacitású
lítium-ion akkumulátorból nyeri.
A Plug-in Hybrid rendszer négy üzemmóddal rendelkezik, amelyek a következők:
Alapértelmezett EV mód, Auto EV/HV mód, HV mód és akkumulátortöltő üzemmód, amelyeket a vezető a vezetési körülményektől és az akkumulátor állapotától függően választhat. EV módban a járművet teljes gyorsítás mellett is teljes mértékben az elektromos motor hajtja.
Auto EV/HV és HV módban a motor szükség esetén hozzájárul az erőleadáshoz, például ha erősen lenyomjuk a gázpedált. Abban az esetben, ha alacsony az akkumulátor töltöttségi szintje, automatikusan bekapcsol az akkumulátortöltő üzemmód, és a motor az akkumulátor teljes újratöltéséhez szükséges energiát táplálja vissza az akumulátor felé. A nagy teljesítményű lítium-ion akkumulátor 96 cellát tartalmaz, amelyek feszültsége 355 V.
Itt válogathatsz a készleten lévő Suzuki modellek közül:
Forrás: Suzuki Global