Az UKCSA Ügyfélstratégiai Visszajelzés díját szerezte meg az Egyesült Királyságban a Suzuki
2025.03.15
A Suzuki GB PLC ismét egy remek díjat zsebelt be, ezúttal azzal összefüggésben, hogy miképp gondoskodik vásárlóiról.
Az újabb győzelmet a március 4-én Londonban megrendezett éves
UK Customer Satisfaction Awards esten szerezte meg a japán gyártó brit divíziója. Ezúttal a márkát az Ügyfél-visszajelzési stratégiájáért díjazták, ami egy újabb díj azok után, hogy korábban a gyártó ugyanitt megszerezte az
Egyesült Királyság Customer Satisfaction Awards díját, valamint a
Megbízható Minőségi Szolgáltató díjat is két évvel ezelőtt.
A Suzuki pályázatot nyújtott be a legjobb vásárlói visszajelzési stratégiára mind az autó-, mind a motorkerékpár-részlege nevében, és számos iparág mellett bekerült a szűkített listára.
Ez a díj az alkalmazott stratégiára és a stratégia hatékonyságának mérésére egyaránt kiterjedt.
Alapos mérlegelés és kilenc másik szervezet szoros versengése után
a 34 tagú zsűri a Suzuki díját szavazta meg, mivel egyértelműen javult a vásárlói elégedettség és teljesítmény.
Ezt a díjat minden olyan szervezet megkaphatja, amely büszke ügyfélszolgálatának kiválóságára, és a zsűri által keresett mutatókra, többek között arra, hogy
a szervezetek hogyan teszik egyszerűvé az ügyfelek számára a visszajelzések küldését, majd hogyan zárják le a visszajelzési kört a legmagasabb színvonal fenntartása érdekében. A Suzuki ezt egyértelműen bebizonyította, hiszen 2019 óta a kétévente megrendezésre kerülő brit ügyfél-elégedettségi indexből nyolcban az első helyen áll az autóipari márkák között, ahol több mint 278 szervezetet vizsgálnak 13 szektorban.
Az eredményeket kommentálva Denis Houston, a Suzuki GB PLC értékesítés utáni igazgatója a következőket mondta: „
Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy elnyertük a második brit Ügyfél-elégedettségi Díjat, ami ismét egyértelműen tükrözi ügyfeleink iránti állandó elkötelezettségét.”
Hozzátette: „
Ez az elismerés nem a márkánk elismerése, hanem a Suzuki ügyfeleknek szól, és szeretnénk még egyszer kifejezni őszinte köszönetünket alkalmazottainknak, kereskedőinknek és beszállítóinknak az ügyfeleink iránti következetes és határozott elkötelezettségükért, akik természetesen hozzájárultak ehhez.”
Jo Causon, az Institute of Customer Service vezérigazgatója így nyilatkozott: „
Gratulálunk a Suzuki GB csapatainak, hogy idén elnyerték a Customer Strategy Feedback díjat az Egyesült Királyság Ügyfélelégedettségi Díjátadóján. A vásárlói visszajelzések megfelelő összegyűjtése, elemzése és megértése a sikeres szolgáltatási stratégiák sarokköve, és ez a díj ezt kívánja elismerni. Gratulálok az egész csapatnak, és remélem, továbbra is építhetünk erre a sikerre.”
Az ezen a területen tanúsított következetességük elismerése többek között az is, hogy
a Suzukit 2019 óta nyolc alkalommal az UKCSI első számú autóipari márkájaként tartják számon a kétéves indexen.
Itt válogathatsz a készleten lévő Suzuki modellek közül:
Forrás: Suzuki Global News