Az új Jimny SUV sikerén felbuzdulva a Suzuki bemutatta az alacsonyabb kategóriás Hustler koncepció autót a Tokiói autókiállításon.
2019.11.01
Ez a jármű a cég „kei-car” koncepcióján alapul, vagyis nem kapott semmilyen off-roading ötletet. Apró kabinja átalakítható úgy, hogy könnyedén szállíthassunk benne kemping felszereléseket, snowboard-ot vagy bármilyen más kültéri, kirándulások során nélkülözhetetlen felszerelést.
Az amerikai autóvásárlók szeretik a kisteherautókat, a japán autóvásárlók pedig még a kisebbeket is. A Suzuki új Hustler koncepciója durva megjelenésével hívta fel magára a figyelmet a Tokiói autókiállításon, mivel úgy néz ki, mintha a Jimny kistestvére lenne. A vállalat „kei-car” koncepciójára épül, ám a valódi terepjáró tekintélyt parancsoló kinézetével rendelkezik.
A kiállításon még nem sok információt hoztak nyilvánosságra a jármű technikai paramétereivel kapcsolatban, de feltételezhető, hogy a Hustler-t egy picike, mindössze 660 köbcentis benzinmotor hajtja majd meg, ami ugye a „kei-car” osztály szabványa Japánban. Nincs információnk arról, hogy a Hustler koncepció összkerékhajtású-e. Úgy néz ki, hogy a Suzuki már készen áll a modell gyártására.
A belső tér kicsi, de jól felszerelt a kültéri kalandokhoz, összecsukható ülésekkel, hogy helyet biztosítson olyan tárgyaknak, mint a snowboard, a hűtőláda vagy egy komplett kemping felszerelés.
Az autókiállításon bemutatott narancssárga színű Hustler elegáns narancssárga és szürke árnyalatú padlószőnyegekkel rendelkezik. A kültéri kalandok utáni takarítás érdekében a Hustler tervezői a szőnyegek helyett a könnyebben tisztítható műanyag padlóval készültek, a hátsó ülés háttámlája pedig letörölhető vinilréteggel lett bevonva.
A Hustler műszerfalának kialakítása kissé emlékeztet a kissé nagyobb Jeep Renegade-re, élénk színű szegéllyel a műszerek körül és az infotainment kijelzőn. A hátsó ülésen lévő utasok számára korlátozott hely van, így a Hustler a legjobb páros kalandokhoz vagy kirándulásokhoz, mindössze egy barát társaságában.
Kapcsolódó videó: