A Suzukinak az a célja, hogy 2026 végére az első számú elektromos autó-gyártó legyen Indiában

2025.02.01
A vállalat azt tervezi, hogy az e-Vitarát nem csak az indiai piacon értékesíti, hanem további 100 országba exportálja, köztük Japánba és Európába is.

A Suzuki indiai leányvállalata ambiciózus célt tűzött ki, elhatározták, hogy 2026 végére az ország vezető elektromos autógyártójává válnak, bár a Suzuki egy kicsit későn lépett ebbe az irányba.



2024-ben a Tata Motors lett az ország vezető elektromos autó gyártója 68 980 eladott darabbal.

2026 végére mi leszünk az elektromos járművek legnagyobb gyártója.” – mondta Partha Banerjee, az MSIL marketingért és értékesítésért felelős vezető tisztviselője az Újdelhiben megrendezésre került Bharat Mobility Global Show weboldalán, ahol a vállalat elsőként mutatta be elektromos járművét, az e-Vitara-t.



A vállalat azt tervezi, hogy az e-Vitarát nem csak a hazai piacon értékesíti, további 100 országba exportálja, köztük Japánba és Európába.

Ez a modell tisztán elektromos jármű platformon alapul, amelyet a globális piacra terveztek. Hatalmas tengelytávja van, amely segít nagyobb lábteret biztosítani a csúsztatható hátsó üléseknek köszönhetően, ami az első ilyen megoldás a saját szegmensében..........” – mondta Banerjee.

A vállalat felmérést végzett, mielőtt elindult volna az elektromos járművekkel, hogy megbizonyosodjon az ügyfelek aggodalmairól. „Az ügyfelek egyik aggálya a távolság volt. Ezt próbáltuk kezelni. Az e-Vitara egy feltöltéssel 500 km-t képes megtenni.” – mondta.

Egy másik visszajelzésünk az volt, hogy az autó futásteljesítménye eltérő a különböző éghajlati viszonyok között. Ezt a járművet hóban és sivatagi körülmények között is tesztelték, -30 fokon és +60 fokos hőmérsékleten is. Átment a tűzpróbán, a vízpróbán és az összes többi szigorú teszten.

A megcélzott vásárlók a helyi piacon a fiatal indiaiak, akik prémium járművekre vágynak. A cég ezért úgy döntött, hogy prémium értékesítési csatornáján, a Nexán keresztül értékesíti ezt a modellt.

Mi cégként nem csak termékeket értékesítünk. Megpróbáljuk megérteni az ügyfelek igényeit, majd megpróbáljuk kielégíteni azokat. Ma azt próbáljuk kideríteni, hogy az ügyfél miért nem vált elektromos járművekre”.

Megpróbáljuk kezelni ezeket az aggodalmakat. 1000 városban lesz elektromos jármű-értékesítés utáni szolgáltatásunk és töltőállomásaink.” – mondta.

Az e-Vitarát a gudzsaráti gyár dedikált elektromos járműsorában gyártják, amelynek kapacitása évi ezer jármű. A cég azt is bejelentette, hogy 2030-ig összesen hat elektromos autót fog piacra dobni.

Itt válogathatsz a készleten lévő Suzuki modellek közül:


Forrás: Telepgraph India
Oldalainkon HTTP sütiket használunk, a jobb működésért. További információk