A Suzuki vadonatúj logót vezet be

2025.10.05
A Suzuki Motor Corporation 22 év után először tervezte újra a termékein használt logóját.



Az új logó tükrözi az újonnan bevezetett „By Your Side” (Ön mellett) vállalati szlogent, és megtestesíti a Suzuki megalapítása óta fennálló rendíthetetlen elkötelezettségét az „ügyfélre való összpontosítás”, valamint a jövő új lehetőségeinek megteremtése iránt. Ennek a tartós elkötelezettségnek a kifejezésére megtartották a Suzuki vállalati identitásának körvonalait, az ikonikus „S” betűt, miközben a digitális kornak megfelelő lapos dizájnt alkalmazták az új lehetőségek megjelenítésére. Ezenkívül a hagyományos krómozást nagy fényerejű ezüst festék váltotta fel a környezeti terhelés csökkentése és az új korszak felé való elmozdulás kifejezése érdekében.



Az új logót a „Japan Mobility Show 2025” kiállításon mutatják be először, kezdve a koncepciómodellekkel.

A jövőben a Suzuki továbbra is rugalmasan reagál a kor változásaira az ügyfél szemszögéből, azzal a céllal, hogy „az emberek életéhez szorosan kapcsolódó infrastrukturális mobilitási megoldássá” váljon.



Toshihiro Suzuki igazgató és elnök a következőket mondta az új logó bevezetésével kapcsolatosan:Az új logónk megtestesíti a Suzuki régóta fennálló elkötelezettségét az ’értékes termékek létrehozása az ügyfélre összpontosítva’ elv alapján, valamint az új kihívások iránti elszántságunkat a jövőre nézve.



„A ’Melletted’ vállalati szlogen jegyében továbbra is ügyfeleink mellett fogunk járni azáltal, hogy olyan infrastrukturális mobilitást biztosítunk, amely szorosan kapcsolódik az emberek életéhez, hozzájárulva a fenntartható jövő megvalósításához”.

Itt válogathatsz a készleten lévő Suzuki modellek közül:


Forrás: Suzuki Global News
Oldalainkon HTTP sütiket használunk, a jobb működésért. További információk