A Suzuki lett az UNICEF 2025 Soccer Aid program fő támogatója

2025.03.21
A Suzuki a világ egyik vezető „családi” autómárkájaként tökéletesen illeszkedik a Soccer Aid küldetéséhez, amely a családok programba történő bevonását és szórakoztatását jelenti.



A Suzuki, mint a program fő partnere, hitelesen integrálódik a Soccer Aid kampányba, lehetőséget biztosítva a rajongóknak, hogy exkluzív díjakat és élményeket nyerjenek – amellett, hogy a Soccer Aid tehetségével lebilincselő tartalmakat hoznak létre, hogy életre keltsék a Suzuki járművek legfőbb tulajdonságait, még az új e-Vitara izgalmas nyári megjelenése előtt.



A Suzuki szerepvállalása nem csak a márka láthatóságáról szól – hanem arról, hogy tartalmas pillanatokat teremtsen a szurkolók és családjaik számára, miközben megerősíti a Soccer Aid alapvető üzenetét: „a sport képes megváltoztatni az életeket”.

2006 óta – amikor az UNICEF egyesült királyságbeli nagykövete, Robbie Williams társalapítója volt a koncepciónak – az UNICEF focitámogatása több mint 106 millió fontot gyűjtött össze, mindez támogatja az UNICEF létfontosságú munkáját világszerte, családokkal, közösségekkel és megbízható partnerekkel, hogy támogassák a gyermekek biztonságos, egészséges és játékképes felnövekedését.

Az idei mérkőzésre az Old Traffordon, a Manchester United otthonában kerül sor június 15-én, vasárnap. 7 játékos debütál idén – köztük Joe Hart, Leonardo Bonucci, Toni Duggan, Nadia Nadim és Steph Houghton.

A játékra a jegyek már kaphatók, egy négytagú család mindössze 60 fontért vehet részt a meccsen – két felnőtt és két gyerek. A jegyek belépést tartalmaznak a játék előtti „Fan Zone”-ba és a „Player Arrivals Area”-ba is.



David Kateley, a Suzuki autóipari igazgatója megjegyezte:Nagyon izgatottak vagyunk, hogy a Soccer Aid-del együttműködve támogathatjuk az UNICEF-fel végzett felbecsülhetetlen értékű munkát. A 2025-ös jelentős szerepvállalásunk tökéletesen illeszkedik családi vállalatunk értékrendjéhez, és a Suzuki márka ismertségét is nagyon magas szintre emeli, nem csak azért, hogy támogassuk az e Vitara (a teljesen elektromos autónk) idei nyáron történő bevezetését, hanem bemutathatjuk a teljes vállalati portfóliót (beleértve a hibrid autóinkat és a motorkerékpárok széles skáláját is”.

Tom Peacock, a Soccer Aid Productions partnerkapcsolatokért felelős vezetője hozzátette: "Örömmel üdvözöljük a Suzukit az egyik fő partnerünkként. Megbízható és családközpontú márkaként való hírnevük miatt tökéletesen illeszkednek az UNICEF Soccer Aid programjához. Ez már több, mint egy szponzoráció, ez egy közös értékekre épülő partnerség – családok segítése, felejthetetlen élmények teremtése és valódi változás a világban. Már az egész évet szeretnénk, hogy együtt dolgozhassunk, ez az esemény sokkal nagyobb és jobb lesz, mint valaha.

Itt válogathatsz a készleten lévő Suzuki modellek közül:


Forrás: Suzuki Global Media
Oldalainkon HTTP sütiket használunk, a jobb működésért. További információk