A Suzuki lett Nagy Britanniában az ügyfelek elégedettségi felmérésében a TOP autóipari márka

2021.08.02
A Suzuki az Egyesült Királyságban ismét előkelő helyen végzett a legfrissebb, a brit Ügyfélszolgálati Intézet által közzétett ügyfél-elégedettségi indexén (UKCSI).

Az index a fogyasztói elégedettség barométere, amely elsősorban az ügyfelek érzelmeit méri, és több mint 10 ezer ügyfelet kérnek fel arra, hogy értékeljék tapasztalataikat 13 ágazat több mint 260 különböző vállalatával összefüggésben, beleértve a gépjárműipart is. 45 000 válasz érkezett a legutóbbi UKCSI-ben az összes iparágban, ebből 3000 érkezett az autóipari szektort érintően.

Az autóipar átlagos UKCSI pontszáma 79,1 pont volt 26 márkán keresztül mérve, és 84,0 pontszámmal a Suzuki lett az első helyezett. Külön szeretnénk kiemelni, hogy a sorban második jármű gyártó a listán 25 ponttal kevesebbet kapott.

A felmérés részeként az ügyfeleknek kérdéseket tettek fel a bánásmód különböző szempontjaival kapcsolatban, beleértve a bizalmat, a tapasztalatokat, az érzelmi kapcsolatokat és különösen az etikát.



Szintén érdemes megemlíteni a nettó promóciós pontszámot (NPS), amely szintén a Suzukit rangsorolta az első helyre 54,1-es pontszámmal, szemben az autóipari szektor 29,8-as átlagával. Összefoglalva, az NPS a válaszadók arányának olyan számítása, amely azt valószínűsíti, hogy másoknak ajánlják-e az adott márkát.

Jo Causon, az Ügyfélszolgálati Intézet vezérigazgatója megjegyezte: - „Ebben a kihívásokkal teli időszakban az autóipar számára egyértelmű, hogy egyes vállalkozásoknak sikerült fenntartaniuk szolgáltatásaikat és jól reagálniuk az ügyfeleik körülményeinek és szükségleteinek változására. A Suzuki erőteljes szereplése az UKCSI-ben biztató, és azok a szervezetek, amelyek a legjobban támogatják ügyfeleiket ezekben az időkben - megnyugtatva, bevonva és megfelelő tanácsokkal ellátva - a legjobb helyzetbe kerülhetnek ahhoz, hogy boldoguljanak, amikor kilábalunk ebből a válságból.



Nobuo Suyama, a Suzuki GB PLC ügyvezető igazgatója az eredményeket kommentálva elmondta: „Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy elértük az első pozíciót a UKCSI Index autóipari ágazatában, különösen azokban a nehéz időkben, amelyekkel mindannyian szembesülünk. A Suzuki vásárlói élmény továbbfejlesztése továbbra is a legfontosabb középpontunk, és munkatársaink és kereskedőink folyamatos erőfeszítései ismét meghozták a gyümölcsüket.

Hozzátette:Országos kereskedői hálózatunk és az emberek százai, fáradhatatlanul dolgoznak a márka érdekében, hogy kivételes színvonalat biztosítsanak ügyfeleinknek, anélkül, hogy ilyen fantasztikus eredményt tudtunk volna elérni. Szeretnék gratulálni mindenkinek, aki közreműködött e kiváló eredmény elérésében.

Forrás: Suzuki Global News
Oldalainkon HTTP sütiket használunk, a jobb működésért. További információk