A Suzuki az Egyesült Királyságban is az első számú autómárka lett
2020.02.28
Az Egyesült Királyságban működő Institute of Customer Service 2020. januári jelentése szerint a Suzuki a szigetországban ismét az első számú autómárka lett.
A
Suzukit ismét a legjobb autómárkának ítélték meg az
Institute of Customer Service 2020 februárban közzétett legutóbbi, a brit ügyfél-elégedettségi indexe (UKCSI) szerinti rangsorolásban. Az országos felmérésben a kutatás 45 ezer fogyasztót kért meg, hogy értékelje tapasztalatait, amelyben különböző ágazatokban mintegy 259 különféle társaság szerepelt, beleértve a gépjárműipar képviselőit is.
A
Suzuki javított teljes indexszáma januárban 84,1 lett, az előző havi 83-hoz képest. Az elmúlt év azonos időszakához képest pedig tíz helyet javított a cég az összes mért vállalat listáján belül.
A Suzuki így jelenleg az első helyen található a rangsorban a vizsgált 24 járműgyártó között.
A legfrissebb index a márkák szakaszos mérését is tartalmazza 2018 januárja és 2020 januárja között. Az
Automotive CSI összes járműre vetített átlagos pontszáma 78,9 pont volt.
A felmérés részeként az ügyfeleknek kérdéseket tettek fel a márkákkal való bánásmód különféle aspektusaival kapcsolatban, beleértve a tapasztalatokat, az ügyfelek etikáját, a Suzuki pedig minden kategóriában nagyon erősen szerepelt. Érdemes megjegyezni, hogy a 13 ágazatban mért 259 vállalat közül a
Suzuki jelenleg majdnem olyan magas besorolással szerepel, mint a
John Lewis, a
Next vagy az
Amazon UK.
Az eredményeket kommentálva
Nobuo Suyama, a
Suzuki GB PLC ügyvezetõ igazgatója elmondta: „
Nagyon büszkék vagyunk az eredményünkre, hogy ismét elismertek bennünket az indexben az Egyesült Királyság legjobb autómárkájaként. A Suzuki ügyfélélmény továbbfejlesztése az elmúlt években kiemelt figyelmet kapott, és a folyamatban lévő erőfeszítéseink egyértelműen megtérültek.”
Hozzátette: „
Az országos kereskedőhálózatunk támogatása nélkül, valamint annak a több száz embernek a támogatása nélkül, akik fáradhatatlanul dolgoznak a márka érdekében, hogy hétről-hétre, kivételes előnyöket biztosítsunk ügyfeleink számára, nem tudtunk volna ilyen fantasztikus eredményt elérni. Szeretnék gratulálni mindenkinek, aki szerepet játszott ebben a sikerben, és ez még nagyobb eredményt jelent számunkra, mint korábban bármikor.”
Forrás: Suzuki GB Plc.