A második generációs Suzuki Celerio piacra dobását 2021 szeptemberre halasztották.

2021.08.12
A második generációs Suzuki Celerio ferdehátú bevezetése csak az ősszel várható, elsőként az indiai piacon, mivel a Covid-19 járvány miatt az áprilisi indulást elhalasztották.

A következő generációs Celerio a HEARTECT platformra épül, amely többek között a Swift, a WagonR és az S-Presso modelleket támogatja. Az új modellről már korábban közzétett fotók azt sugallják, hogy az új Celerio esetében a Suzuki nem tartotta meg a magasított formáját, amelyet a sport változatoknál már megszokhattunk. Az új ferdehátút szemből megtekintve látható, hogy kisebbek lettek a központi fényszórók. Az új Celerio hűtőrács formája is megváltozik, krómozott keretet kap, továbbá a lökhárítók is megújulnak, pl. az első lökhárító ködlámpái beépített irányjelzőket is kapnak.



A következő generációs Celerio méretei viszont várhatóan növekedni fognak; ez plusz pont, hiszen több szabad helyet kínál majd az utastérben. Ami a kocsi hátsó kialakítását illeti, ezt teljesen újratervezték, hátulról picit kerekebbnek tűnik, továbbá hátul is újratervezett lökhárítóval és hátsó lámpával kerül majd forgalomba. A csomagtartó nyitó fogantyúja pedig a csomagtérajtóra kerül.

Az új Celerio utasterét is teljesen átalakítják. Csúcsminőségű új funkciókat kap, amelyek hiányoztak a korábbi változatból. A ferdehátú új funkciókat is kap, például lesz automatikus légkondicionáló, elektromos ablakemelőt és USB port is. Az új SmartPlay infotainment rendszer támogatja az Android Auto és az Apple CarPlay rendszereket, s mindehhez teljesen új műszerfallal és kezelő felülettel szerelik fel. Lesz természetesen multifunkcionális kormánykerék, ABS, EBD, kettős légzsák, fékasszisztens és tolatókamera is a magasabb felszereltségű modellekben.



Nagy valószínűséggel kétféle motorral lesz elérhető, 1,2 literes 4 hengeres benzinmotorral, vagy 1,0 literes 3 hengeres benzinmotorral, lágy hibrid hajtáslánccal.. Míg az első 83 lóerős és 110 Nm teljesítményű, az 1,0 literes motor 67 LE-s 91 Nm nyomatékkal. A sebességváltók között 5 sebességes manuális és AMT automata is szerepel.

Forrás: ZigWheels
Oldalainkon HTTP sütiket használunk, a jobb működésért. További információk